2024-2025 Güz Yarıyılında Enstitümüz programlarında boş kalan kontenjanlar için yedek listeden kayıtlar aşağıdaki takvime göre yapılacaktır:
1. Yedek Listedeki Öğrencilerin İlanı: 30 Eylül 2024
1. Yedek Listedeki Öğrencilerin Kayıtları: 30 Eylül – 3 Ekim 2024
2. Yedek Listedeki Öğrencilerin İlanı: 4 Ekim 2024
2. Yedek Listedeki Öğrencilerin Kayıtları: 4 – 8 Ekim 2024
1. Yedek Listedeki Öğrencilerin Kayıtları:
1. Yedek Öğrenci Listesi için tıklayınız.
(Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereği isimler maskelenmiş durumdadır. Aday numaranız ile adınız ve soyadınızın ilk iki harfini kontrol ederek sonucunuzu öğrenebilirsiniz.)
1. Yedek Listedeki Öğrencilerin kayıt işlemleri 3 Ekim 2024 mesai bitimine kadar Enstitümüz Öğrenci İşleri Biriminde (Çukurova Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi Yeni Binası Doğu Girişi Zemin Kat, Güney Kampüs Yolu Balcalı, Sarıçam/ADANA - Yol tarifi için tıklayınız) yüz yüze gerçekleştirilecektir.
Kayıt hakkı kazanan öğrencilerin Kesin Kayıt Bildirim Formunu ıslak imzalı olarak formda istenen belgelerle birlikte Enstitümüz Öğrenci İşleri Birimine teslim etmeleri gerekmektedir.
"Tezsiz Yüksek Lisans" ya da "Uzaktan Eğitim" Programlarına kayıt yaptıracak öğrencilerin harç tutarlarını öğrenci numaralarını mutlaka belirterek "Türkiye İş Bankası Çukurova Üniversitesi Şubesi"nde yer alan Enstitümüz hesabına yatırıp kayıt yaptırmaları gerekmektedir. Harç tutarları sadece ilgili banka şubelerinden yatırılmakta olup havale/EFT seçeneği bulunmamaktadır. Harç tutarları için güncel kredi saat ücretleri incelenmelidir. Tezsiz yüksek lisans/uzaktan eğitim öğrencileri bir dönemde 15 kredilik ders almalıdır.
1. Yedek Listedeki Öğrencilerin kayıt yaptırmaması durumunda 2. Yedek Listedeki Öğrencilerin ilanı 4 Ekim 2024 tarihinde Enstitümüz web sitesinde yapılacaktır. 2. Yedek Listeden kayıt için adayların yapılacak olan duyuruyu takip etmeleri gerekmektedir.
Yeni kayıt yaptıran öğrenciler ders kayıtlarını akademik takvimde belirtilen Ders Kayıt Haftasında https://otomasyon.cu.edu.tr/sosyal/ogrenci/ adresindeki otomasyon sisteminden
Kullanıcı No: |
Öğrenci Numarası |
Parola: |
T.C. Kimlik Numarası |
bilgilerini girerek yapabilirler.
Öğrenciler ders kayıtlarını yaptıktan sonra Ders Ekleme/Çıkarma/Ders Değiştirme/Danışman Onayı Haftasında danışmanları ile irtibata geçerek ders kayıtlarını onaylatmalıdırlar.
Yeni kaydolan öğrencilerimizin Enstitümüz web sitesinde yer alan aşağıdaki linkleri takip etmeleri özellikle önerilir:
· Mevzuat
· Uzaktan eğitim için Microsoft Teams ve LMS
· Lisansüstü programlar için akış şemaları
· ORCID numarası zorunluluğu ve YÖK ulusal tez merkezine kaydı (Tezli YL ve DR/SY programları için)
Yeni öğrencilerimize eğitim hayatlarında başarılar dileriz…